onsdag den 29. august 2007

Ridetur tæt på Cusco

Mandag 27. aug. var vi på ridetur med fam. Andersen. det foregik i bjergene lige oven for Cusco. Det kostede ca. 20 kr. at leje en hest og så var det ellers bare derudaf. Der gik to drenge med for at holde styr på hestene - især dem børnene sad på. midt på turen holdt vi et hvil, hvor vi gik op på en inkaruin, hvor der var mange huler. Vi spiste et stykke chokolade der, og tog så hestene tilbage igen. Det var en fantastisk tur. Der er så smukt mellem bjergene, og man bliver så betaget over Guds skaberværk. Det var rigtig god måde at se naturen på, for det bliver næppe mere fredfyldt en på en hesteryg - selv Mads nød at ride! Det er helt sikkert noget vi skal prøve igen, og måske skal vi prøve at ride lidt længere næste gang.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Nanna og Mads!
Det er rigtig dejligt at følge med i, hvad i laver så langt væk. (-:
Blev ret nervøs for jer, den gang med jordskælvet, men blev hurtig enig med Janne om, at i var ude for farezonen - dejligt!..
Jeg er flyttet til Odense nu. Kan mærke at GUD virkelig lægger tingene til rette for mig. Bor sammen med nogle skønner mennesker, i min dejlige lejlighed(2 drenge og 1 pige). Fandt ud af at pigen - Thea - er kristen! Hun har gået på Sædding og kommer i KFS, hver torsdag aften her i Odense. Tror jeg tar med næste gang. Var til LMU første gang i går, det var bare rigtig godt. Tror jeg kommer til at få det godt der, selvom jeg savner Kloster LMU. (-:
Jeg tænker på jer og ber for jer!
Kærlig hilsen og knus Elisabeth

Anonym sagde ...

Ja, ja, Mads - hvem havde troet det :o) Peru gør vist noget ved dig - kærligst Søster