fredag den 16. maj 2008

Dameklub

Damerne samlet til forevigelse

Den første onsdag i hver måned er der "dameklub" for søstrene i kirken. Det er altid en fornøjelse at være sammen med damerne. Det er forskellige kvinder der står for at arrangere det hver gang, og derved bliver programmet godt varieret.

Første onsdag i maj var det Majbritt der var vært, og da hun havde haft fødselsdag dagen inden, fik vi kagemand m.m. Noget peruanerne elsker er kage, så derfor blev det også bestemt, at mændene måtte komme senere og få en bid med:-)

Først havde vi dog en slags bibelstudie, hvor der blev forelagt gode ideer til at studere bibelen på. Dernæst var der et lille bedemøde og så var det kaffetid.


I starten, da jeg blev spurgt om jeg ville være med, tænkte jeg, dameklub hmmm...Er det ikke sådan et sted, hvor man bare strikker, og er jeg mon ikke lidt for ung til det:-)

Men jeg er super glad for at jeg er blevet en del af det. Det er fantastisk at mødes med mine peruanske søstre og bare snakke og dele ting, og på den måde, komme nærmere dem. Det er blevet til flere unikke oplevelser, som jeg bestemt ikke ville være foruden.

Ingen kommentarer: